Samotný mail, který přijde jako informační, Vás vyděsí, jako byste něco provedli, když jste vlastně ještě ani nezačali. Krom červené barvy a vykřičníků, dlouhého popisu všech procesů, jako pro školáky pomocné školy, jsou v dlouhém textu hlavně vyjmenovány pokuty za vše.
I když platba byla odeslána z mého účtu řádně a na správný účet-tuto aktivitu mohu jedinou ovlivnit, tak mi bylo sděleno, že na účtu příjemce částku nevidí a již jen za telefonát budu platit 50,—to mi pán v prvních deseti sekundách rozhovoru zopakoval pro jistotu několikrát. Žádná kontrola na jejich straně nebo pro klientský přístup, hovořilo se hlavně o pokutě.
Nemáte možnost také napsat lektorovi, že máte akutně ráno nemocné dítě a tedy nemůžete výuku absolvovat, omluvit lekci mohu jen večer, protože mám lekci dopoledne, tedy když onemocní ráno SMŮLA. Lekci si bez debat zaplatíte, a i tak je vám vyčteno, že lektorka, které tuto informaci nemáte jak předat, a na telefonu společnosti nikdo ráno není, musela čekat.
Komunikace i nastavení podmínek je velmi agresivní, protiklientské, o formě komunikace, jako se zlobivým poškolákem ani nemluvě. Možná jsem si měla přečíst, že se společnost zaměřuje hlavně na žáky ŽŠ, tedy jako s dospělým člověkem, který by měl být partnerem v jednání, protože tyto služby platí, prostě vůbec neumí jednat. Každopádně tyto služby nedoporučuji a svou zkušenost sdělím co nejširšímu spektru lidí. Firem na doučování je dost a toto jednání si nikdo nemusí nechat líbit. Fotím si celou stránku a pokud bude můj komentář smazán a zbydou tu jen pochvalné, tak pak bude další důkaz, jak tato firma jedná, a ten budu zveřejňovat veřejně.
-
Datum: 18.11.2022
Titulek: Naprosto neproklientský přístup od A do Z